Julefrid? Inte exakt...

Äntligen är julen över! Det är första och förhoppningsvis sista gången jag säger så! Vi beslutade oss efter år av flängande att ha jul hemma hos oss och bjuda in alla. Vi var 18 personer och Wiggo var på supergnälligt humör, behöver jag säga mer? Min mamma och min svärmor ordnade allt med upplägg av mat osv. men inte hann vi njuta för det. Sedan fick julklapparna öppnas i en väldig fart för att direkt få plockas undan för att vi skulle ha plats att sitta ner och dricka kaffe. Vi hann som sagt inte njuta av årets mysigaste högtid =( Till råga på allt blev, som vi vet hitintills, över hälften av oss magsjuka lagom till juldagen och annandagen =( Nu hoppas vi på en nyårsfest utan dess like med massa skoj och fest! I dag var vi alla friska och begav oss till stan och inhandlade kapslar till den nya kaffemaskinen. Vi passade samtidigt på att storhandla på Systemet. Wiggo hade fasligt roligt där inne bland alla flaskor och burkar. Personalen tyckte han var sååå sööööt när han tassade omkring där inne *s* I morgon väntar en ny prövning då jag ska möta några tjejkompisar på café i stan, undra hur länge Wiggo sitter still innan han börjar gallskrika för att han inte får vara uppe och gå? Max, absolut max en minut gissar jag. Det känns som tiden då man kunde gå på café med barn gick ut vid ettårsdagen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0