Längesedan

Nu har jag slarvat och inte skrivit på närmare två veckor, fy på mig! Här hemma är det lite förkylt på lilleman men annars är det mesta som vanligt. Har tänkt att i dagarna åka och köpa en gran. Anledningen till att jag i år ska köpa en gran istället för att gå ut i våra egna marker och hugga en själv är att jag i år vill ha en kungsgran som barrar minimalt! Ska även köpa kompostgaller och stänga in granen annars har vi nog snart en liten som pillar ner både gran och kulor. Det ligger nämligen i släkten att välta julgranar... När jag var liten var det tradition att ta in och pynta granen dagen innan julafton men när man har egen familj kan man som tur är skapa egna traditioner =) Jag tycker granen förlorar sin charm efter julen och då vill jag ha ut den snarast möjligt varför jag tänker sätta upp och pynta vår gran nästa vecka! Så det så! =) Det kommer väl bli sådär snyggt med kompostgaller runt men de är ju gröna som tur är så det kanske smälter in ;o) Sedan har vi redan kompostgaller framför vå tv-bänk annars hade lillman förstört mer än xboxen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0