Good enough

Kollade precis på "Berg flyttar in" på TV4 där Carina Berg hälsade på Jesper Parnevik. Jag fastnade för en sak han sa om föräldraskap; man blir aldrig en så bra förälder som man tänk att man skulle bli. Det träffade mig precis! Innan jag blev mamma tänkte jag att jag skulle bli en lugn och cool mamma, yeah right! Jag tycker jämt att jag oroar mig för något när det gäller Wiggo *s* Jag vet att det tillhör föräldraskap och vet att det knappast kommer att bli lättare med åren! Sedan pratade Malou von Sivers i "Efter tio" en gång om något i stil med att det räcker att vara en "tillräckligt bra" förälder. Jag tolkar det så att om man gör sitt bästa är det mer än gott nog =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0