Jaha...

Det var inte så konstigt att Wiggo varit väldigt ledsen och gnällig den senaste veckan. Var på vårdcentralen i dag och fick konstaterat att han hade öroninflammation. Inflammationen var dock inte så kraftig så han slapp penicillin som tur var! Det är såklart inte bra att Wiggo har öroninflammation men samtidigt känns det bra att veta att man kan lita på sin magkänsla när man känner att något inte är som det ska med ens lilla hjärta. Får hoppas att det lättar snart! Var på IKEA i går och fick köpt bitskenor att sätta på spjälsängen. Wiggo har börjat gnaga på sin säng eftersom det kliar i munnen med alla tänder. Måste vara en ganska vanlig företeelse att barn smågnager på sina spjälsängar eftersom IKEA säljer bitskenor =) Wiggo är även på vårt soffbord, kökssoffan samt handtagen (i stål!!) på lådorna i köket, måste klia mycket... Som tur är biter han inte så hårt att det blir stora märken, inte ÄN i alla fall, utan nu gnider han mest tänderna längs vissa möbler =) Frågade min mamma om jag gnagde så när jag var liten och jovisst, jag hade visst också gnagt små märken runt om hela soffbordet när jag var liten, jag får väl igen nu *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0