Mysdag

I dag åkte jag och Wiggo in till stan med min mamma. Var beredd på en dag med mycket gnäll då det inte är så populärt att shoppa, tycker Wiggo alltså ;O) Men det gick över förväntan och Wiggo gnällde inte det minsta. Han såg ut att tycka det var riktigt intressant med så mycket att titta på, människor, saker, massa ljud och lukter. Vi fick handlat en hel del och tittat på all julinredning! Mest glad blev jag för att ha hittat en bok att läsa. Känns så tomt när man läst ut en bra bok innan man hittar en ny. Det blev Karin Wahlbergs senaste, deckare såklart =)Sedan fick Wiggo en ny tjock mössa och tjocka vantar, blev lite panik nu när det plötsligt blivit minusgrader! Han tyckte inte det var så roligt när mamma och mormor provade massa mössor på honom... Var inne en sväng på Balders Hage också, jag älskar den affären! Otroligt mycket fin inredning helt i min smak. Tur att närmaste affären ligger i stan och att man inte är där så ofta för annars hade det blivit dyrt =) Efter tre och en halv timme i stan och lite mat så somnade Wiggo sittandes i vagnen utan ett knyst. Som han sov sen, herregud! Han vaknade inte ens när jag lyfte över honom till bilstolen och vaknade inte förrän jag stannade bilen hemma. Efter lite middag levde han rövare hemma ett tag, kan tänka att det var mycket energi som behövde komma ut efter en lång dag i bilen och vagnen. Sedan blev han pang-trött igen och slocknade halv åtta. Den som säger att det inte är jobbigt att shoppa vet inte vad det talar om, fråga Wiggo... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0