Pyssel

Om gårdagen gick åt till att göra i stort sett ingeting så var dagen betydligt mer produktiv! Jag började förmiddagen med att rensa lite bland rosenbuskar och gamla tomatplantor i trädgården. Sedan åkte jag till blomsteraffären och köpte material och gjorde en dörrkrans. Jag fick också tag i en liten ljusslinga som jag satte i lite ris som jag har på trappan. I övrigt blev det att ta tag i den meterhöga strykhögen, tvätta, slå in julklappar. Vi har också firat Peters första Fars dag! Han fick lite paket som Wiggo köpt ;o) I veckan har vi inte mycket planerat men på tosrdag ska jag och Wiggo i alla fall besöka bibliotekets sång- och sagostund för första gången! Sedan ska vi försöka ta oss in till stan en dag och kika på lite fler julklappar. Jag är alltid ute i god tid, tycker att det är så skönt att gå och kika utan stress. Det finns dock alltid en risk att när det närmar sig jul så köper man lite extra julklappar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0