Dags för julförberedelser!

Visst det är bara den 13 oktober men att förbereda julen i god tid är det som tar mig igenom en regnig höst. Nu har de nya julgardinerna med tillbehör kommit, inbjudan till glöggmyset är skriven och nu är det snart dags att beställa julskinkan! Vi beställer nämligen från ett närliggande slakteri så man vet vad man får och att grisarna mått bra. Sedan ska man börja kika efter julklappar, jag är alltid ute i god tid =) Eftersom första advent infaller redan sista helgen i november får man faktiskt börja lite tidigare i år! Vad ska man hitta på för julkort i år tro? Funderar på att beställa något med Wiggo i tomtemundering, i alla fall med tomteluva på.

Veckan innan jul ska vi gå på bröllop också men som tur är har jag redan en passande klänning i garderoben som jag använt en gång innan på ett vinterbröllop. Får bara hoppas att mina små tår mår bra till dess så jag kan få på min ett par snygga pumps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0