Helgen som gick

Söndag kväll och det är sååå mörkt! Varför måste vi ställa om klockorna, kan vi inte alltid ha "sommartid"?

Jag har i alla fall haft en riktigt bra helg! I lördags kom min mamma och passade Wiggo så jag och Peter kunde röja i garaget och ställa in utemöblerna. Vi brukar rensa garaget ett par gånger om året så vi faktiskt kan köra in våra bilar där =) På kvällen åkte jag och ett par tjejkompisar in till stan och åt och drack gott. Vi var på Joe Farellis och de hade verkligen kört "all in" med Halloweenutsmyckning. Vår servitris såg ut som en trafikolycka och man tappade nästan aptiten *hahaha* I dag åkte jag och shoppade lite. Hittade faktiskt lite på MQs rea! En klänning från Peak Performance och ett par jeans, det var 50 % så det kändes nästan som rena rånet =) Behövde verkligen denna helg och Peter var snäll och var hemma med Wiggo. Wiggo har verkligen blivit kinkig i samband med den senaste förkylningen, tand på gång och den berömda separationsfasen! Stackars liten... Kryper mest efter mig och drar mig i byxorna på dagarna och han vill helst vara i famnen. Hoppas denna fas snart går över *pust*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0