Natusan

Jag har anmält mig att bli en så kallad Buzzador! Det innebär att jag får delta i olika kampanjer och testa och utvärdera olika produkter. Kommande kampanj kommer från Natusan och deras nya serie Bedtime. Natusan® bedtime bath, 250 ml Mild, flytande barntvål med den lugnande doften NaturalCalm® för skonsam rengöring av bebisens kropp och hår. Tvålen passar bra till godnattstunden eftersom den förstärker känslan av ro. Produkten är märkt med symbolen No More Tears®. Det innebär att tvålen är lika mild mot ögonen som vanligt vatten. Natusan® bedtime baby oil, 200 ml Oljan skyddar och återfuktar bebisens mjuka hud och innehåller den lugnande doften NaturalCalm®. Smörj in din bebis för att återfukta huden direkt efter badet eller när huden känns torr. Oljan är också perfekt för bebismassage innan sängdags. Får också ett antal rabattkuponger att dela ut till mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0