Shopping och sjukstuga

I går var jag och min mamma på vårt årliga Ullaredsbesök! Wiggo var hemma med sin pappa. Tur var väl det för lillskrutten hade feber och dunderförkylning och hade smittat sin pappa lagom till att jag kom hem =( Jag och min mamma fyllde lätt våra vagnar och korgar! Blev myyycket leksaker, handlade både till Wiggos födelsedag och julklappar. Bra att kunna peka ut saker som lillen kan få av sin mormor i december =) Sedan blev det lite fina muggar, tallrikar och ballonger till Wiggos födelsedag samt till vår kommande glöggkväll. Hittade också en fin blå babypulka till Wiggo men givetvis blir det väl en grön vinter nu då... I skobutiken utanför hittade jag ett par riktigt fina stövlar; ett par rosa höga gummistövlar från Tretorn. Vet inte om de var så mycket billigare än här hemma men det var sååå fina! Nu längtar jag tills Wiggo blir frisk så vi kan gå ut och plaska i höstrusket =) Fick även gjort klart den första satsen av årets hemgjorda glögg i kväll (vodkabaserad) Ska försöka göra två satser till, en med whisky och en med rom. *Gott i gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0