Äh...

Blev inget gym i dag heller...

Vi har nämligen storm/orkan här på västkusrten i dag. Till och med vissa färjor från småöarna runt omkring blev inställda större delar av dagen. Jag kunde inte gå ut med barnvagnen för då hade nog vinden tagit tag i sulfetten och blåst i väg med mitt lilla hjärta eller så hade det kommit en stor gren blåsandes på oss. Dessutom har det regnat på tvären i dag, typiskt västkusten. Huga! Bäst att hålla sig inne i dag. Har verkligen inte fått gjort något i dag, bara vikt lite tvätt. Lilla hjärtat har nog en ny tand på gång så det har varit en del gnäll, stackars liten...

I morgon kommer min mamma ut till oss så då räknar jag med att få storstädat =) (Mamma passar lilla hjärtat och jag städar, bättre var det när lillen var nyfödd för då städade min mamma *hi hi*) Sedan kommer det en snubbe som ska dra lite nya kablar till den nya boxen. Stackarn ska stå på en stege i orkan på utsidan huset och pilla med vår parabol...

Ser fram mot torsdag kväll då jag ska rida igen för första gången på ett par år. Min gamla ridlärare (en av sveriges bästa) är tillbaka på min gamla ridklubb så jag tänkte ta ett pass! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0