Periodare

Jag har kommit att bli något av en periodare... träningsperiodare alltså! Efter att ha tränat relativt hårt under mina tonår stod träning mig plötsligt upp i halsen. Efter ett par år började jag träna igen, fast mest i perioder. Nu efter att ha fått barn vill jag komma in i en träningsperiod igen. Behöver tajta till vissa kroppsdelar som ni säkert förstår. Nu börjar hösten och det är så mycket mysigare att stanna kvar i soffan och gosa med mina två killar (sambo och son, så klart) än att dra i väg till gymmet. Men kommer man bara dit är det en annan femma dock! Då är det bara att köra gärnet, härligt som sjutton! Det bästa är ändå när man kommer hem efter ett bra pass och kliver ur duschen, finns det någon annan gång man känner sig lika fräsch? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0