Sänglampor

Måste ha nya sänglampor! Nu har vi värdelösa lampor som sitter på väggen i mitten av sängen vilket gör att jag inte kan läsa om Peter vill sova, vilket oftast är fallet. Jag tänkte att vi skulle ha var sin lampa på våra nattduksbord. Inte lika bra ljus kanske men jag vet att det finns lampor med en slags dimmerfunktion. Min mamma har några snygga som har tre ljuslägen med touchfunktion, vill ha! Om inte annat kan man ju köpa en vanlig lampa och sätta in en dimmerdosa i uttaget, hmm får se vad det blir. Jag har provat sånna där små clipslampor som går på batteri som man clipsar fast i boken men de är inte särskilt bra... Nån som har några andra bra tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0