Happy birthday to me!

De senaste årens födelsedagar har inte kännes ett dugg annorlunda än en vanlig dag. Jag är grymt besviken på del delen av vuxenlivet! Jag vill bli väckt med tårta, sång och paket! Jag vill att födelsedagarna ska vara som när jag var 10 år! Spänd förväntan flera veckor innan över vilka paket man ska få, hela födelsedagen ska man få precis vad man pekar på! Kan man inte någon gång i sitt vuxna liv få bli behandlad som ett barn? Ja, ni förstår hur jag menar, de positiva med att slippa en vuxens bekymmer och bara få bli omhändertagen och ompysslad =)

Men jag ska inte klaga, jag fick i alla fall gå på paketjakt som ett litet barn i morse =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0