Heeelt slut...

Nu sitter jag lugnt och skönt i fåtöljen med ett glas vitt. Tycker att jag är värd det efter nästan två veckors halsont/bihåleinflammation (som fortfarande sitter i lite) och på eftermiddagen hade jag tvåårskalas för Wiggo! Peter skulle såklart varit med men eftersom han blev sjuk i går fick han hålla sig borta för att inte smitta ner våra vänner. Men med underbara vänner och en väldigt glad och uppspelt Wiggo så gick det fin fint! Men jag behöver väl knappast säga att jag nu är sjukt trött? =) I kväll finns det nog risk att jag somnar innan "På Spåret" ens börjat. I morgon blir det att ta nya tag med kalas för Wiggo igen och denna gång för familj och släkt. Ha en riktigt skön fredagskväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0