Alla hjärtans dag!

I kväll lagade vi lite extra god mat och "bytte" presenter! Min sambo är egentligen emot kommersiella jippon men sa faktiskt i dag att det är bra med inplanerade mysdagar när man är småbarnsförälder så det faktiskt blir av =) Så det blev färsk pasta med kräftsås och vitlöksbröd samt Tiramisu och kaffe till efterrätt. Tro nu inte att jag gjorde bröd eller efterrätt själv såhär en vanlig sketen tisdag, trots att det är alla hjärtans dag ;o) Sambon fick en ny snygg skjorta av mig och Wiggo, Wiggo fick en stor grön "John Deere"-traktor och en stor bok med ljud och bilder på bongårdens djur. Kul när han bläddrar samma sida fram och tillbaka i ett par minuter, det låter som värsta DJ:n som mixar råmande kor och gnäggande hästar ;o) Själv fick jag en fin blombukett samt ett presentkort på Nelly.se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0