Onsdag

I dag åkte jag och Wiggo in till min mamma istället för att hon kom ut till oss. Kändes skönt att komma från väggarna lite. Efter lite lunch åkte vi hem till min mormor och åt smaskiga semlor =) På eftermiddagen åkte vi ner till Eriksberg och kikade efter en badrock till Wiggo. Vi har fått låna en av en kompis men den är i minsta laget och det var så mysigt i går för Wiggo att dricka kvällsvällning i badrock efter badet, tyckte mamma i alla fall ;o) Dessvärre hittade vi ingen så jag ska leta vidare. Men Wiggo gick inte lottlös utan fick en stor fin bil att leka med samt en mössa =) När jag och Wiggo kom hem hade Peter städat halva huset (!!) Weeeeiii!! Så när städningen var klar lagade jag goda enchiladas som avnjöts framför "Sveriges mästerkock" *gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0