I fredags! =)

Fredagen började med att jag och Wiggo körde Peter till jobbet. Sedan fortsatte vi till min mamma. Lyckades lägga Wiggo (han var trött efter att ha gått upp klockan 6) så vi kunde äta frukost i lugn och ro. Efter att Wiggo sovit och ätit lunch hämtade vi upp min mormor och begav oss till Slottsskogen. Wiggo tyckte mycket om att stå och titta på de små lammen, tills han fick syn på djurskötarens "traktor"! Då gick han fem varv runt den och klämde och kände och var helt exalterad =) På eftermiddagen hämtade jag Peter så han fick vara med Wiggo under kvällen hemma hos min mamma när hon och jag åkte till Rondo och kollade på Tomas Ledin! Vi åt och drack gott och efter showen tog vi ett glas på Incontro =) En mycket lyckad dag och kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0