Kommentarer

Kollade lite på blogg.se-appen och ser att jag fått flera kommentarer som jag inte sett förut! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte svarat men nu vet ni varför =)

Jag är fortfarande föräldraledig varje onsdag men i dag har det varit lite segt eftersom det varit så ruggigt väder. Vi skulle varit till BVC men fick en tid om ett par veckor för sköterskan var sjuk. Skulle vara kollat längd och vikt men jag märker att Wiggo växt eftersom jag har fått lägg bort nästan alla hans kläder och köpa nya! Det är alltid roligt att få köpa nya kläder till lilleman och nu är det lättare när jag börjat jobba och kan springa i massa butiker på lunchen =) Dyrt blir det med eftersom man alltid hittar nåt mer man "behöver" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0